شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۷۵۶
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: صاحبان صنوف و بازاریان این بندر بویژه مجتمع‌های تجاری که بخاطر شرایط قرمز کرونایی منطقه تعطیل هستند، انتظار دارند که مسئولان مربوطه چاره‌ و راهکاری برای آنان در وضعیت پیش آمده بیاندیشند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سیدفخرالدین حسینی در جلسه ستادمدیریت کرونا این شهرستان افزود: بازاریان این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون به رغم مشکلات اقتصادی همراهی و همکاری لازم با مسئولان برای اجرای مصوبات ستاد کرونا از خود نشان دادند و هم اینک به دلیل مشکلات عدیده در تنگنای مالی قرار دارند و منتظر تصمیم مسئولان در برون رفت از وضعیت موجود هستند.

وی اظهارکرد: مغازه داران مجتمع تجاری و دیگر صنوف مشمول تعطیلی، علاوه بر اینکه در زمینه تامین معیشت زندگی خود با مشکل روبرو شدند ، بدهی و اقساط بانکی دارند و چک های آنان برگشت و فرم خورده است و با این شرایط متضرر و فشار زیادی بر آنان وارد شده است.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: شماری از بازاریان روزانه به اتاق اصناف مراجعه و یا بصورت تلفنی تماس می گیرند و از وضعیتی که برای آنان بوجود آمده ناراحت و گلهمند هستند.

وی افزود: اتاق اصناف نماینده صنوف است و از مسئولان مربوطه انتظار داریم چاره‌ای برای بازاریان این شهرستان بیاندیشند و تصمیمی که آنان را از وضعیت کنونی خارج کند، اتخاذ کنند.

بیش از پنج هزار  واحد صنفی در بندر گناوه فعالیت دارند که نزدیک به سه هزار واحد از این مجموع در مجتمع‌های تجاری مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر