پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۸۲۴
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر : امسال اردوی راهیان نور به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه در ارتباط زنده تصویری با مسئولان اردویی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و هماهنگی‌هایی که در قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی صورت گرفت، قرار شد اردو‌ها به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد برگزار شود.
 
وی افزود: هر استان یک کانال در شاد ویژه راهیان نور دارد که مختص اردو‌های مجازی راهیان نور است. در طول سال تحصیلی چندین برنامه به صورت زنده و متمرکز توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان انجام شده که دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به صورت ارتباط زنده تصویری و مثل یک کلاس درس صحبت‌های راویان را می‌شنیدند.
 
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر ادامه داد: یک مورد از آن در منزل شهید رئیس‌علی دلواری بود که به تاریخ مقاومت استان بوشهر می‌پرداخت و یک مورد هم در موزه دریانوردی ارتش در خیابان امامزاده، که راویان نبرد دریایی در خلیج فارس را شرح دادند.
 
وی با تشکر از تلاش‌های مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در برگزاری خوب این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها مربوط به قبل از تعطیلات ایام نوروز بود.
 
سرهنگ صبحانی خواه با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار دانش آموز از اردو‌های مجازی راهیان نور دانش‌آموزی از طریق برنامه شاد دیدن کرده‌اند عنوان کرد: در ایام عید نوروز هم نماهنگ تصویری ضبط شده راویان استان در مناطق عملیاتی جنوب در کانال بارگذاری شد که دانش‌آموزان از آن‌ها دیدن کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر