دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: باتوجه به مشکلات مردم تنگستان پیشنهاد ما این است که در سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر وزیر نیرو یا وزیر بهداشت به نمایندگی از هیات دولت در این شهرستان حضور پیدا کند .به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت السلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)افزود: اگر وزیر نیرو به شهرستان تنگستان سفر کند بدون شک یکی از دغدغه های مهم مردم که احداث سد باهوش است برطرف خواهد شد و این پروژه ردیف بودجه ای ملی می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: باتوجه به مشکلات مردم تنگستان پیشنهاد ما این است که در سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر وزیر نیرو یا وزیر بهداشت به نمایندگی از هیات دولت در این شهرستان حضور پیدا کند .

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت السلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)افزود: اگر وزیر نیرو به شهرستان تنگستان سفر کند بدون شک یکی از دغدغه های مهم مردم که احداث سد باهوش است برطرف خواهد شد و این پروژه ردیف بودجه ای ملی می گیرد.

وی یادآورشد: استقبال مردم از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید نشانه حمایت از دولت و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اهرم اضافه کرد:استقبال مردمی از کاروان تدبیروامید، دولتمردان را در خدمتگزاری بیشتر و حل مشکلات مردم دلگرمتر خواهد کرد.

وی یادآورشد: اگر امروز جهان اسلام و علمای اسلام به خود می آمدند وحدت، همدلی و همبستگی را عینیت می بخشیدند بساط ظلم، خشونت، تجاوز و چپاول در نواحی اسلامی ریشه کن می شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر