دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانداردیلم گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از 30 پروژه دراین شهرستان افتتاح و اجرایی می شود.به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برای این پروژه ها بیش از 200 میلیاردریال اعتبار هزینه شده یا اختصاص یافته است.وی اظهارکرد: با افتتاح و اجرایی شدن این پروژه ها در جشن بزرگ انقلاب کام مردم بیش از پیش شیرین تر و تحولات خوبی در سطح این شهرستان ایجاد خواهدشد.
کد خبر: ۹۱۷۸
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: فرمانداردیلم گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از 30 پروژه دراین شهرستان افتتاح و اجرایی می شود.

به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برای این پروژه ها بیش از 200 میلیاردریال اعتبار هزینه شده یا اختصاص یافته است.

وی اظهارکرد: با افتتاح و اجرایی شدن این پروژه ها در جشن بزرگ انقلاب کام مردم بیش از پیش شیرین تر و تحولات خوبی در سطح این شهرستان ایجاد خواهدشد.

فرمانداردیلم گفت: باتوجه به اینکه طرح های دیگری نیز می توانستیم برای دهه فجر آماده کنیم اما کیفیت را فدای کمیت نکردیم و برنامه ریزی شده تا در آینده نزدیک از جمله برای نوروز آماده شوند.

وی ادامه داد: کل اعتبارات این شهرستان در سال جاری بیش از 380 میلیاردریال بوده که از محل های استانی، ارزش افزوده و ملی اختصاص یافته است.

فرمانداردیلم گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت با تلاش های بعمل آمده تجهیزات و امکانات جدیدی به بیمارستان این شهرستان افزوده شده که در صورت تامین دکتر متخصص در دهه فجر افتتاح خواهدشد.

وی افزود: دراین ارتباط نشستی با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دراین شهرستان برگزار تا تکلیف افتتاح این بیمارستان برای دهه مبارک فجر مشخص کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر