دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۰۹
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال یکهزار و ۹ متخلف صنفی در این استان ۱۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت ۲۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان بوشهر انجام گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است. 

وی با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: همچنین در مدت یاد شده ۷۴۵ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام که منجر به تشکیل ۵۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق در سطح عرضه در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی صورت گرفت که این شمار بازرسی منجر به تنظیم ۴۲ مورد صورت جلسه کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۵۶ میلیون ریال شده‌است.

جمالی اظهار داشت: این شمار پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارسال شده‌است.

وی افزود: از شهروندان و هم استانی‌ها انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار شامل گرانفروشی، کم فروشی و سایر موارد مشابه مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر