دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۹۲۸
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: به مناسبت هفته بهزیستی روز دوشنبه نمایشگاه صنایع دستی روز دوشنبه در شهر شنبه شهرستان دشتی استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دبیر این نمایشگاه گفت: دست ساخته های ۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش مرکز مثبت زندگی شهر شنبه به مدت چهار روز در فرهنگسرای امید این شهر به نمایش درآمده است.

ابراهیم ابراهیمی اظهار کرد: صنایع دستی به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل وسایل کشاورزی از قبیل زنبیل، کوپیر، حصیر و تک است.

وی افزود: عروسک های سنتی نیز از این مددجویان به نمایشگاه تحویل داده شد که در صورت سفارش، آماده تولید و ارائه به بازار است.

ابراهیمی بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی اعم از استفاده ضروری از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا در اولویت برپایی نمایشگاه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صنایع دستی فرصتی مناسب برای ارائه ظرفیت ها و توانمندی های افرادی است که توجه به آنها می تواند زمینه معرفی شهرستان و شهر را در تمام بخش ها و حوزه ها فراهم کنند.

ابراهیمی اظهار داشت: مددجویان شهر شنبه دارای توانمندی های خاصی هستند که حمایت از آنها موجب انگیزه و ایجاد نشاط خواهد شد.

نمایشگاه صنایع دستی شنبه با همکاری مرکز مثبت زندگی، گروه همیاران سلامت روان اجتماعی و تیم اجتماع محور صبا برگزار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر