پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۴۴۸
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: علی‌مراد کرمی گفت: آموزش‌وپرورش استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت حضوری و یا مجازی آماده است و تابع تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، سی‌وپنجمین اجلاس رئیسان آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌صورت دورسخنی و تصویری با تهران و مراکز کشور برگزار شد و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان هم برای این آیین در استانداری بوشهر گرد هم آمده بودند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در هنگام برگزاری این اجلاس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این اجلاس، بهره‌ی برابر آموزشی، افزایش کیفیت یادگیری و تعلیم و تربیت تمام‌ساعتی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
علی‌مراد کرمی افزود: در این اجلاس درباره بررسی روند آموزش و نحوه برگزاری آموزش‌ها برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، پایش سنجش و ارزشیابی تحصیلی، کیفیت ارزشیابی تحصیلی و وضعیت نیروی انسانی برای شروع سال تحصیلی جدید رایزنی و گفتگو می‌شود.
 
او گفت که این اجلاس دو روزه است و در پایان آن رئیس‌جمهور سخنرانی خواهد کرد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر درباره شیوه برگزاری سال تحصیلی جدید هم گفت: ما برای هر سناریویی برای شروع سال تحصیلی جدید آماده هستیم و راهکار‌ها را بررسی می‌کنیم، اما تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا هستیم و بر اساس آن سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر