پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۶۳
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان از سردار سلامی برای اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر درخواست کمک کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، در پی شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان طی نامه‌ای مشترک به سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کردند که سپاه جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی برای کمک به درمان بیماری کرونا در استان بوشهر اقدام کند.

در بخشی از این نامه آمده است: از آن فرمانده گرانقدر تقاضا می‌کنیم به جهت وضعیت حاد بیماری کرونا و عدم توان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر به جهت اشغال کامل ظرفیت بیمارستان‌ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات موردنیاز، عنایت فرموده و با اعزام بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و همچنین تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات موردنیاز به استان بوشهر موافقت فرمائید.

همچنین در این نامه ذکرشده است: به حسب گزارش مسئول محترم ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا، این استان، نیاز به ۹ پزشک (متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی) و ۵۰ پرستار و ۱۰ کمک پرستار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر