شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۹۶۲
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۳۳ کیلومتر شبکه فاضلاب با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان در بافت تاریخی بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور گذر از تابستان طرح‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شد که باعث کاهش بسیاری از مشکلات در حوزه آب استان شد.

وی با اشاره به شدت بالای گرما و افزایش مصرف آب به خاطر شرایط کرونایی در تابستان امسال ادامه داد: با اجرای طرح‌های حوزه آب، در تابستان امسال مشکل خاصی را در توزیع آب شاهد نبودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ساخت مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال مخزن ۵۰۰ مترمکعب روستا چاووشی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

۱۴۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب

وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح به طول ۳۳ کیلومتر و با خط انتقال ۲.۵ کیلومتر با استفاده از دو ایستگاه پمپاژ به ظرفیت چهار هزار مترمکعب در شبانه‌روز اجرا شده است.

حمزه‌پور سرمایه گذاری صورت گرفته در طرح جمع‌آوری فاضلاب بافت تاریخی بوشهر را ۱۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پنج هزار خانواده از این شبکه فاضلاب استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرا و تکمیل پروژه طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر در مدت ۳۰ ماه اضافه کرد: این طرح در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: با توجه به واگذاری انشعاب فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر، انتظار می‌رود ساکنان بافت تاریخی بوشهر در زمینه نصب انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر