شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۰۳
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: همزمان با هفته دولت روز چهارشنبه عملیات اجرایی یک سالن ورزشی در این شهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی مقاتلی روز چهارشنبه در این آیین که ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: این پروژه در محله مهرگان عالیشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و با مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران تامین شده و مقرر است حداکثر ظرف مدت یک سال احداث شود.

مقاتلی ادامه داد: طی پنج سال گذشته شاخص فضای ورزشی عالیشهر بیش از سه برابر  و سرانه فضای آموزشی آن ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

مقاتلی عنوان کرد: در بخش درمان نیز با افتتاح مجموعه درمانی که اکنون تنها لازمه آن استقرار تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی و آماده افتتاح است سرانه فضای درمانی در عالیشهر چندین برابر افزایش پیدا می‌‎کند.

وی افزود: از سوی شرکت برق نیز قول مساعد برای تامین برق این مجموعه داده شده و در این صورت پس از تامین تجهیزات لازم مقرر شده تا افتتاح مجموعه درمانی عالیشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گیرد.

مقاتلی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نیز شاخص سرانه در پنج سال اخیر بیش از پنج برابر افزایش  یافته است.

وی ادامه داد: در بخش فضای سبز و پارک نیز بالای ۲ برابر سرانه فضای آن افزایش داشته است که در همین ایام نیز ۲ پارک محله ای با متراژ ۱۰ هزار مترمربع به بهره‏‌برداری می‌رسد.

مقاتلی اظهار داشت: در عمده بخش های یاد شده مکان های احداث شده علاوه بر خدمات دهی به شهروندان عالیشهری به ساکنان حومه این شهر نیز ارائه خدمات می‏‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر