پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۳۵
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: امام جمعه چغادک از عدم همکاری مسئولان شهری چغادک در امر واکسیناسیون انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام رضا خدری عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در امر واکسیناسیون شهر چغادک اظهار داشت: با توجه به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری مساله فوری و مهم امروز کشور مسئله کرونا است باید همه امکانات در این زمینه به کار گرفته شود و همه مسئولان شهری همکاری لازم را برای مقابله و مهار کرونا با مرکز بهداشت داشته باشند.

امام جمعه چغادک گفت: متأسفانه در روزهای اخیر مرکز واکسیناسیون شهر چغادک به مدت سه روز به علت نبود پزشک تعطیل شد و مردم مجبور بودند مسئله واکسیناسیون را از مرکز بهداشت انجام دهند که با توجه به حضور بیماران کرونایی، این مسئله مشکل ساز شده است.

وی بیان داشت: مرکز بهداشت شهرستان بوشهر باید این مساله را پیگیری نماید که چرا تنها محل واکسیناسیون شهر، سه روز به علت عدم اعزام پزشک از مرکز شهرستان، به تعطیلی کشیده شده است.

حجت الاسلام خدری با اشاره به عدم همکاری لازم از سوی مسؤولین شهری با مرکز بهداشت گفت: متأسفانه مردم ما امروز گلایه دارند از اینکه حتی برای نظافت محل واکسیناسیون همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و همچنین مسؤولین بخش واکسیناسیون برای ارتباط اینترنتی که لازمه کار آنهاست با مشکل جدی مواجه هستند که این مسائل زیبنده نیست و باید برای رفع این مسائل اهتمام لازم وجود داشته باشد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه مسئولین شهری باید همکاری بهتری با بهداشت در مساله کرونا و واکسیناسیون داشته باشند تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری حتماً باید به وظیفه خود در این امر عمل کنند و نباید سهل انگاری شود تا شاهد بروز این مشکلات نباشیم.

وی گفت: مکان تست بیماران کرونایی هم با مشکل جدی مواجه است و شاهد ازدحام بیماران و نبود فضای مناسب برای این امر هستیم، در این خصوص بارها پیگیری و تذکر داده شده است اما متأسفانه همکاری لازم جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است که امیدواریم به گلایه‌های مردم و دلسوزان توجه شود و این مسأله مهم کشور جدی تر پیگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر