پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۳۱
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان گناوه روز پنجشنبه با برگزاری نشستی در محل فرمانداری تشکیل و ترکیب اعضای آن مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این جلسه که به ریاست فرماندار گناوه برگزار شد، ترکیب هیات رئیسه شامل رئیس، نایب رئیس و منشی و همچنین نماینده این شورا در استان بوشهر و دو عضو هیات تطبیق شوراهای بخش مرکزی و ریگ با رای گیری پنج عضو اصلی انتخاب شدند.

غلامرضا مهرجو گفت: این نشست در اجرای ماده ۱۰ قانون انتخابات شوراها برگزار شده است که در آن ضمن انتخاب اعضای  هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان و  نماینده این شورا در استان بوشهر ،  دو عضو هیات تطبیق بخش‌های  مرکزی و بندرریگ معرفی می‌شوند.

وی از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی این شهرستان خواست برای توسعه و رونق و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه مجدانه تلاش کنند.

در پایان این نشست با رای گیری، روح الله یگانه به عنوان رئیس، سمیه مرادی نایب رئیس و سیده مریم رضوی به سمت منشی شورای اسلامی شهرستان گناوه با چهار رای و اکثریت مطلق برای یک سال انتخاب شدند.

همچنین سمیه مرادی با کسب چهار رای و اکثریت مطلق به عنوان نماینده شهرستان گناوه در شورای استان بوشهر به مدت چهار سال انتخاب شد و  سجاد ملک زاده به عضویت هیات تطبیق  بخش مرکزی و سیده مریم رضوی در هیات تطبیق شورای بخش ریگ برای چهار سال انتخاب و معرفی شدند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر