شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر بارش باران و وزش باد را در روز‌های آینده برای این استان پیش‌بینی کرد...
کد خبر: ۹۹۲۲۱
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: هواشناسی بوشهر بارش باران و وزش باد را در روز‌های آینده برای این استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعدازظهر پنج‌شنبه به‌تدریج بر سرعت وزش باد‌های جنوبی بر روی دریا افزوده می‌شود و با تداوم وزش آن تا روز شنبه، دریا به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.
 
حسین مستانه همچنین از احتمال بارش اولین باران پاییزی خبر داد و افزود: در این مدت با افزایش پوشش ابر در برخی از نقاط روی دریا و سطح استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت تندباد لحظه‌ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.
 
وی آسمان استان را تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد بر روی دریا و در برخی ساعات با افزایش ابر پیش‌بینی کرد.
 
کارشناس هواشناسی بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی، از فردا به‌تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از امشب در سواحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲: ۰۷ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۴:۰۷ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۴ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر