دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش‌ها در استان به‌صورت پراکنده و البته بیشتر در نقاط غیر ایستگاهی اتفاق افتاده است، لذا گزارش مستندی از میزان بارندگی در دست نیست...
کد خبر: ۹۹۷۳۹
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش‌ها در استان به‌صورت پراکنده و البته بیشتر در نقاط غیر ایستگاهی اتفاق افتاده است، لذا گزارش مستندی از میزان بارندگی در دست نیست.

به گزارش فکرشهر، زهرا راستگو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مطابق انتظار بارش‌ها از بامداد دیروز به صورت پراکنده از لحاظ مکانی و زمانی بر روی خلیج فارس و به‌تدریج در شمال و ارتفاعات شرقی استان بوشهر آغاز شد.

وی اضافه کرد: بارندگی‌ها در استان بوشهر به‌صورت پراکنده و البته بیشتر در نقاط غیر ایستگاهی اتفاق افتاده به طوری که اگرچه در ارتفاعات عسلویه سیلاب جاری شده است اما باتوجه به نبودن ایستگاه گزارش مستندی در این خصوص وجود ندارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ایستگاه رودفاریاب (شهرستان دشتستان) ۳میلیمتر، خیرک (شهرستان دشتستان) ۷ میلیمتر، لاور ساحلی (شهرستان دشتی) یک میلیمتر و دیلم ۲ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

راستگو خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما امروز به‌طور موقت بارشی را نخواهیم داشت اما روز یکشنبه و دوشنبه بارش‌های پراکنده در نقاط ساحلی و ارتفاعات وجود دارد.

وی با اشاره به بارندگی روز یکشنبه عنوان کرد: از لحاظ مکانی بارش‌های محدودی را روی دریا و برخی نقاط استان خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه روز دوشنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد، بیان کرد: از روز سه‌شنبه بارندگی‌ای پیش‌بینی نمی‌شود اما وزش باد در سواحل جنوبی افزایش خواهد یافت.

راستگو یادآور شد: به لحاظ دمایی امروز صبح (ساعت ۸:۳۰) نسبت به همین ساعت دیروز یک تا ۵ درجه کاهش دما را شاهد بوده‌ایم.

وی در خصوص وقوع لیمر اظهار کرد: بامداد دیروز اتفاقاتی روی دریا افتاده است اما چون دستگاه سنجنده‌ای نداریم و دریانوردان باتوجه به هشدارها به دریا سفر نکرده بودند نمی‌توان با قاطعیت گفت "لیمر" به‌وقوع پیوسته است یا نه.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر برای روز دوشنبه به دریانوردان هشدار داد که از تردد دریایی غیرضرور بپرهیزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر