دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۸۹۰
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‎‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‏‌های اجرایی در راستای گره‌گشایی از مسائل و موانع فراروی مردم، بررسی دقیقی از مشکلات داشته باشند.

به گزارش فکرشهراز ایرنا، عبدالکریم جمیری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید عالیشهر در دیدار با علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران این شهر اظهار کرد: در این راستا نمایندگان نیز همگام با دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌‎های قانونی تلاش خواهند کرد.

وی در بخش دیگری در ارتباط با مرکز خدمات درمانی جامع سلامت شهر جدید عالیشهر اظهارکرد:  پیگیری لازم برای جذب نیروهای بومی در این مرکز انجام خواهد شد.

جمیری ادامه داد: پیرامون دو بانده کردن و روشنایی مسیر عالیشهر-چغادک پیگیری‏‌هایی صورت گرفته که تا رسیدن به نتیجه ممکن این پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای مسائل مهم عالیشهر در نشستی با حضور استاندار، شورا و شهرداری و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر مطالبات و خواسته‌‎های بحق مردم پیگیری خواهد شد.

جمیری اظهار کرد: برای اشتغال بانوان و برخورداری آنان از تسهیلات اشتغال نیز حمایت لازم صورت می‌‏گیرد و تامین زمین موردنیاز برای احداث محل فعالیت بانوان پیگیری خواهد شد.

وی گفت: با هدف بهبود بازار فروش و رونق صادرات تولیدات بانوان کارآفرین شهر جدید عالیشهر باید ارزیابی لازم برای میزان تولید صورت گیرد تا زمینه برای فروش محصولات آنان فراهم شود.

جمیری افزود: مسائل و مشکلات فراوانی در بخش های مختلف وجود دارد که با هدف گره گشایی از این مشکلات باید اولویت بندی برای حل آنها صورت گیرد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: تلاش مسئولان باید منجر به نفع برای مردم شود و از تضییع حق آنان جلوگیری کند که لازمه تحقق این موضوع اولویت‎بندی مسائل در استانی و ملی است.

وی بیان کرد: کارشناسی موضوع‎‌های مدنظر و پیگیری مصرانه رمز موفقیت برای حل مشکلات است که باید در اولویت جدی مسئولان شهر جدید عالیشهر باشد.

جمیری یادآور شد: یکی از موضوع‏‌های مهم در شهر جدید عالیشهر ساماندهی فاضلاب است که تاکنون نیز اقدام‎‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: بیمارستان عالیشهر تمام شده و آماده تجهیز است که در سفر هیات دولت به استان بوشهر نیز تاکید شد تا پس از تجهیز کامل نسبت به افتتاح آن اقدام شود.

جمیری اظهارکرد: در شاخص فضای آموزشی عالیشهر روند خوبی را سپری می‏‌کند به نحوی که اکنون پروژه احداث ششمین مدرسه این شهر آماده بهره‏‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: از 6 مدرسه تکلیف شده برای احداث در عالیشهر پنج مدرسه احداث شده و ششمین مدرسه نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی مقاتلی افزود: مدرسه در حال احداث عالیشهر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی دارد که انتظار می‏‌رود زمین تخصیص آن فراهم شود تا با احداث این مدرسه دانش آموزان برای حضور فیزیکی در مدرسه مشکلی پیش روی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهر جدید عالیشهر نیز به اتمام رسیده است که پس از تجهیز کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر