شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۴۵۶
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات سند اراضی در بخش بوشکان گفت: دشت بوشکان نیازمند احداث سد است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر ابراهیم رضایی در نشست با بخشدار، اهالی شوراها و دهیاران بخش بوشکان که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه‌ای در شهر کلمه برگزار شد اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، با همراهی مسئولان استانی نشست‌های مشترکی را برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در این نشست تلاش می‌شود که با همفکری مدیران استانی و مسئولان محلی، تصمیماتی اتخاذ شود که نتیجه آن برون رفت از مشکلات فعلی و حل مسائل و تامین نیازهای مردم در این مناطق باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات روستاهای بخش بوشکان در حوزه تامین منابع آب شرب و کشاورزی و نیز در حوزه بنیاد مسکن است، امروز از مدیران این دو دستگاه دعوت کردیم تا در این بخش حضور یابند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان برای تامین آب مورد نیاز مردم در حوزه کشاورزی بخش بوشکان تلاش جدی داشته باشند و نسبت به رفع این مسائل اقدام کنند. کشاورزان در نقاط مختلف بخش بوشکان با چالش جدی برای تامین آب شرب و آب کشاورزی روبرو هستند و باید برای تامین این نیاز مهم اقدام شود.

رضایی احداث سد و کف‌شکنی چاه‌ها را از مهمترین خواسته‌های اهالی بوشکان عنوان و اضافه کرد: ما نیز در کنار مسئولان استانی تلاش می‌کنیم تا شاهد رفع نیازهای مردم این منطقه باشیم و ضمن تامین آب شرب مورد نیاز مردم، زمینه شکوفایی کشاورزی این منطقه نیز فراهم شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات مردم بخش بوشکان در ثبتی کردن زمین‌های خود اشاره کرد و خواستار تلاش بنیاد مسکن برای این مهم شد.

وی استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در بخش بوشکان را یکی دیگر از خواسته‌های مردم دانست و ادامه داد: باید تلاش شود که مردم منطقه بوشکان برای پیگیری مسائل خود نیازی به طی مسافت و حضور در مرکز شهرستان و استان نداشته باشند.

در این نشست دهیاران، اعضای شوراها و بخشدار بوشکان به تفکیک مسائل و نیازهای روستاهای خود را در حوزه آب و بنیاد مسکن عنوان کرده و خواستار رسیدگی به آن شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر