يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشکلات روستای تنگ خوش دیر روز یکشنبه با حضور فرماندار و مسوولان این شهرستان بررسی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی روستای تنگ خوش در جریان این بازدید گفت: مشکل اصلی این روستا قدمت زیاد و تخریبی بودن مدرسه، نابسامانی کانال آب چشمه، بیکاری، نبود گاز لوله کشی و پارک روستایی است.\n\nعباس سلیمی افزود: این روستا تا ایستگاه خط لوله گاز رسانی شش کیلومتر فاصله دارد و با پیگیری های زیاد، هنوز گازرسانی برای مردم این روستا انجام نگرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۵۶
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مشکلات روستای تنگ خوش دیر روز یکشنبه با حضور فرماندار و مسوولان این شهرستان بررسی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی روستای تنگ خوش در جریان این بازدید گفت: مشکل اصلی این روستا قدمت زیاد و تخریبی بودن مدرسه، نابسامانی کانال آب چشمه، بیکاری، نبود گاز لوله کشی و پارک روستایی است.

\n\n

عباس سلیمی افزود: این روستا تا ایستگاه خط لوله گاز رسانی شش کیلومتر فاصله دارد و با پیگیری های زیاد، هنوز گازرسانی برای مردم این روستا انجام نگرفته است.

\n\n

وی اضافه کرد: با تلاش فرماندار و رییس بنیاد مسکن شهرستان طرح هادی روستایی دراین روستا اجراشده است که امیدوارم هرچه زودتر مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

\n\n

معلم روستای تنگ خوش گفت: دبستان چند پایه این روستا از سال 58 احداث شده است که اکنون فضای این مدرسه فرسوده و قابل تحصیل نیست و اخیرا شرکت متانول کاوه دیر نقشه ساخت مدرسه تهیه کرده و قصد ساخت آن را دارد.

\n\n

غلامرضا خیاط افزود: روستای تنگ خوش با 32خانوار و 150نفر جمعیت در 40کیلومتری شهر دیر واقع و شغل اصلی مردم آن دامداری و کشاورزی است.

\n\n

وی اضافه کرد: تابلو وایت برد و وسایل نقاشی توسط یک فرد نیکوکار به این مدرسه کمک شده است اما این مدرسه با کمبود کتاب غیر درسی و وسایل کمک آموزشی روبروست.

\n\n

فرمانداردیر گفت: روستاها نقشی بسیار مهم در تولید محصولات کشاورزی و مواد لبنی دارند که باید بخوبی تقویت شوند.

\n\n

حمزه اعتماد در ارتباط با ساخت مدرسه این روستا گفت: با تلاش و پیگیری های زیاد، شرکت متانول کاوه دیر قول ساخت مدرسه دو کلاسه با زیربنای 148مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد و500میلیون ریال داد که نقشه و برخی از مصالح ساختمانی برای ساخت مدرسه آماده شده است.

\n\n

وی ادامه داد: روستاهایی که فاقد شورا و دهیاری هستند، ماهانه اعتباری به حساب آنان واریز می شود که باید در زمینه های مختلف هزینه شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر