دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۲۰
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با همراهی و حمایت مناسب، زمینه درخشش ورزشکاران بوشهری در میادین جهانی فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از  مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در مراسم استقبال از ورزشکار بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است که باید حمایت لازم از این حوزه صورت گیرد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات این بانوی ورزشکار اضافه کرد: هر چند اولین تجربه حضور بانوان مستعد و توانمند ایران اسلامی در مسابقات جهانی هندبال با موفقیت زیادی همراه نبود ولی بانوان ورزشکار ما ثابت کرده‌اند که با عزم و اراده خود می‌توانند مرتفع‌ترین قله‌های ورزش جهان را فتح کنند.

جمیری افزود: قطعاً با درس گرفتن از تجربه‌های اولین حضور بانوان هندبالیست جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی می‌توان برای موفقیت‌های آینده برنامه ریزی و بهره برداری کرد. امیدوارم مسئولین محترم با حمایت شایسته خود از بانوان ورزشکار زمینه را برای درخشش آنها در عرصه‌های بین المللی فراهم کنند.

در این مراسم نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از نگار زنده بودی بازیکن استان بوشهری تیم ملی هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی هندبال بانوان اسپانیا استقبال کرد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در نخستین تجربه حضور خود در عرصه رقابت‌های قهرمانی جهان رتبه سی و یکم و را در مسابقات قهرمانی جهان با میزبانی اسپانیا کسب نمود.

بانوان ایران با کسب جایگاه چهارم رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا، جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر