يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: برای هفتمین روز پیاپی موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در استان گزارش نشد و تعداد فوتی‌های این بیماری همان دوهزار و ۳۵ نفر باقی بماند.

به گزارش فکرشهر از وبدا، سعید کشمیری تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را امروز (۱۳ دی) ۴۸ نفر عنوان کرد که ۱۷ نفر از آن‌ها در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این شمار یک نفر در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
دکتر کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۸۹ هزار و ۵۲۹ مبتلا به این ویروس در این استان شناسایی شده است.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۲۲ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، امروز پس از گذشت ۶۶۶ روز، تعداد مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در کشور، به کمتر از ۲۵ نفر رسید. آخرین بار ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران، ۲۱ نفر بوده است.

 از دیروز تا امروز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۹۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۲ هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۶۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر