يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: پس از پنج روز جست و جوی گسترده و بی وقفه جسد مرد 22 ساله ای که به همراه همسر خود در رودخانه مند این شهرستان غرق شده بودند، پیدا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو افزود: زوج جوانی از اهالی شهرستان دشتی پنجم فروردین جاری در رودخانه مند غرق شدند.\n\nوی اضافه کرد: تیم های امدادی زیادی از جمله غواصان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ارتش و امدادگران هلال احمر استان بوشهر تلاش گسترده و بی وقفه ای برای کشف اجساد این زوج جوان آغاز کردند که جسد زن جوان در همان ساعات اولیه از آب گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۴
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: پس از پنج روز جست و جوی گسترده و بی وقفه جسد مرد 22 ساله ای که به همراه همسر خود در رودخانه مند این شهرستان غرق شده بودند، پیدا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو افزود: زوج جوانی از اهالی شهرستان دشتی پنجم فروردین جاری در رودخانه مند غرق شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: تیم های امدادی زیادی از جمله غواصان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ارتش و امدادگران هلال احمر استان بوشهر تلاش گسترده و بی وقفه ای برای کشف اجساد این زوج جوان آغاز کردند که جسد زن جوان در همان ساعات اولیه از آب گرفته شد.

\n\n

مهرجو ادامه داد: در روزهای گذشته به دلیل بارندگی در بالادست و گل آلود شدن رودخانه مند عملیات جستجو برای کشف جسد دوم با مشکل روبرو شد اما بدون توقف با استفاده از وسایل مختلف از جمله یک فروندبالگرد، غواصان نیروی دریایی ارتش وسپاه و امدادگران و سگ های جستجوگر هلال احمر و به صورت شبانه روزی ادامه یافت.

\n\n

وی یادآورشد: جسد دوم این زوج جوان توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهر بادوله و پایگاه امداد جاده ای حسین زایری در ساعت دو بامداد امروز از رودخانه خارج و به خانواده اش تحویل شد.

\n\n

فرماندار دشتی از تلاش های همه مسوولان و دستگاه های ذیربط از جمله استانداری بوشهر و ستاد مدیریت بحران استان بوشهر و نیروهای محلی و بومی منطقه برای یافتن اجساد این زوج جوان تقدیر کرد.

\n\n

مهرجو گفت: رودخانه مندبه عنوان بزرگترین و پرآب ترین رودخانه استان بوشهر در شهرستان دشتی قراردارد که هر ساله با وجود تذکرات و توصیه های ایمنی برای مردم شاهد تلفات جانی در زمان شنا کردن و تفریح مردم درحاشیه این رودخانه هستیم.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر