جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اقدامات خوبی در راستای بهسازی و مقاوم‌سازی و تجهیز خانه بهداشت روستاهای تنگستان در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در افتتاح خانه بهداشت گورک خورشیدی اظهار داشت: مجموعه سلامت کشور طی دو سال گذشته در بحث کرونا روحیه جهادی و مردم داری که داشتند و به خوبی نشان دادند در راه خدمت به مردم و کشور تا پای جان ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: بهداشت و درمان کشور نشان داد که چقدر سلامت، روان و آرامش و مردم داری برای آنها مهم است و در این وادی سخت و خطرناک تعداد زیادی از حوزه سلامت به درج رفیع شهادت رسیدند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در خانه‌های بهداشت روستاها انجام می‌شود خاطرنشان کرد: خدمات خانه‌های بهداشت در روستاها بسیار مهم است زیرا مراکز آموزش، سلامت و پیگیری موضوعات درمانی است.

وی ادامه داد: برای بهسازی و مقاوم سازی و تجهیز خانه بهداشت روستای گورک خورشیدی اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در ادامه کلنگ احداث خانه جدید بهداشت روستای گورک خوشیدی نیز به زمین زده شد که زمین و هزینه ساخت آن توسط خانواده مرحوم محمد غاربی تأمین شده است.

در مراسمی جداگانه دو کارخانه یخ سازی در شهرک زیست فناوری دلوار با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۱۲ نفر را فراهم کرده افتتاح و به بهر داری داری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر