دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۳۳
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر، احمد یزدان‌پناه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که تست کرونای ۲۲ نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان‌پناه اظهار داشت: متأسفانه امروز ۱ نفر از هم استانی‌های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده‌اند که یک مورد خانم ۹۱ ساله با بیماری زمینه‌ای دیابت و فشارخون به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۷  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر یزدان‌پناه افزود: تاکنون ۲۰۶۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۹ هزار و ۸۸۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران / ثبت ۱۸۲ فوتی جدید / شناسایی ۱۷ هزار مبتلای جدید

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در شبانه‌روز گذشته ۱۸۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۵۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۳۴۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بنابراین، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۴۲۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر