دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۸۱
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شمار مبتلایان به کرونا در این استان به صد هزار و ۸۰ نفر رسیده است.

به گزارش فکرشهر، احمد یزدان‌پناه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که آزمایش کرونای ۲۰ نفر مثبت اعلام شده است.

او افزود: اکنون ۲۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: اکنون ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

یزدان‌پناه گفت: امروز ۲ نفر شامل زنی ۳۶ ساله با بیماری زمینه‌ای فشارخون و چاقی و زنی ۷۳ ساله با بیماری زمینه‌ای سیروز کبدی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۳۱ نفر به کرونا، قطعی بوده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون صد هزار و ۸۰ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲ هزار و ۶۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش «فکرشهر»، در حال حاضر پنج شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان و عسلویه در وضعیت قرمز کرونایی، دو شهرستان دشتستان و کنگان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان دیر، جم و دشتی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ ثبت ۱۸۷ فوتی جدید در شبانه روز گذشته / بیش از ۱۹ هزار مبتلای جدید شناسایی شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کردکه طی ۲۴ ساغت گذشته ۱۹۳۱۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

از دیروز تا امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۶۰۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۲۷ هزار و ۳۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۱۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و هیچ شهرستانی در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر