يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: مدیر آموزش وپرورش دیلم استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی و در خانه ماندن دانش آموزان برای تدریس کردن ازطریق فضای مجازی، پیامدهای نامناسبی برای آنها از جمله افسردگی، چاقی و جدائی با گروه‌های همسالان خود دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدمهدی محسنی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس متوسطه دوم شهرستان دیلم افزود: بازگشایی حضوری مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند در بهبود کیفیت آموزش و یادگیری دانش آموزان کمک شایانی نماید.

وی اظهارداشت: همراه نبودن برخی خانواده‌ها از دغدغه‌های اصلی ما برای حضوری کردن کلاس‌ها است، اگرچه بیشتر خانواده‌ها بویژه در پایه دوازدهم متمایل به برگزاری حضوری کلاس‌های درس هستند.

وی گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا و دسترسی نداشتن مناسب به دانش آموزان، برای ارتقا آموزش نیاز است که کیفیت در برنامه ریزی مدیران، اجرای برنامه، نظارت، ارزشیابی مستمر توسط کادر مدرسه انجام شود تا تا باعث ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان شوند.

محسنی یادآورشد: این نشست با هدف بهبود کیفیت آموزشی و ارتقای معدل مدارس شهرستان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به اینکه عملکرد و رتبه مدارس این شهرستان باید ارتقا یابد، گفت: افزایش ارتقای سطح کیفی مدارس و افزایش معدل مدارس از اهداف این مدیریت است که باتوجه به ظرفیت های مدارس امیدواریم در پایان سال تحصیلی این مهم اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی در بخش آموزش است، انتظار داریم جایگاه آموزش شهرستان در استان بوشهر ارتقا یابد.

محسنی  گفت:  البته پیشرفت سال تحصیلی گذشته نوید این موفقیت است و نشان می دهد قابلیت‌های خوبی برای  ارتقا و پیشرفت آموزشی در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: درصددیم چنانچه منابع مالی مهیا باشد، کلاس‌هایی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با تاکید بر اینکه حضور مشاور تحصیلی در مدت زمان باقیمانده تا کنکور می‌تواند راهگشا باشد گفت: در مدت زمان باقی مانده به کنکور، سعی داریم از حضور مشاوران خبره کشور در شهرستان استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر