پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۱۶
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از مجموع ۲۴۱ صنف بازدیده شده در این شهرستان ، ۳۶۶ اخطاریه صادر و ۹۵ صنف متخلف به اداره تعزیرات حکومتی و مقام‌ قضائی معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا یوسفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازدیدها که توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان در قالب گشت مشترک با سایر ادارات به مدت یک ماه انجام گرفت ، ۵ مکان متخلف پلمپ و مقدار ۳۸۴ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف انسانی جمع‌آوری و معدوم شد.

وی بیان کرد: همچنین بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان از ابتدای بهمن تا هفته اول اسفند،  از ۹۰۰ مکان عمومی و صنف عرضه مواد غذایی و ۱۱۸ کارگاه حرفه‌ای (صنوف خدماتی) بازدید کردند.

یوسفی گفت: از ابتدای بهمن تاکنون ۱۸ فقره  شکایت از صنوف عرضه‌کننده مواد غذایی و اماکن عمومی و دفع غیربهداشتی زباله و فاضلاب در معابر عمومی شده است که کارشناسان این شبکه به همه آن‌ها رسیدگی کردند.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: کارشناسان این شبکه به‌منظور سنجش سلامت آب آشامیدنی ۱۲۰ نمونه‌برداری میکروبی از آب شهرو ۱۴۶ مورد کلرسنجی انجام دادند.

وی افزود: با نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز ، فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط این شبکه تشدید خواهد شد و در این ارتباط طرح ضربت بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

یوسفی گفت: در اجرای طرح ضربتی بسیج سلامت نوروزی، کارشناسان  در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز از همه صنوف عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید خواهند کرد و در صورت هرگونه تخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر