دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۹۱
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: آبادانی و پیشرفت جزیره زمانی رقم می‌خورد که استعدادها و نخبه‌های این جزیره کنار هم باشند و نقشه راهبردی این جزیره ترسیم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی عصر پنج شنبه در نشست مجمع عالی بسیج جزیره خارگ اظهار داشت: مجمع عالی بسیج راهبردی مهم و مؤثر است، در برهه حساس و تاریخی قرار داریم، نقش آفرینی در برهه کنونی بسیار مورد توجه است.

وی افزود: در برهه کنونی شاهد استعمار نوین هستیم، یکی از موانع رسیدن به اهداف این استعمار جمهوری اسلامی ایران است که با صلابت و اقتدار ایستادگی کرده است ولی الان دشمن جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: جهاد تبیین، فریضه فوری این واجبی است که باید با یک برنامه ریزی و راهبردی آن را به سرانجام برسانیم، وظیفه خود بدانیم که در جهاد تبیین پویا باشیم.

کمالی خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نقشه راه مدونی را ترسیم کرده است، آمریکا و غرب دلش به حال کسی نسوخته است، کشورها تا زمانی می‌خواهند که منافع آنها را تأمین کنند، نباید به غرب و آمریکا دل بست.

وی با بیان اینکه جهاد خودباوری در گام دوم انقلاب مؤثر و تأثیر گذاراست، گفت: هر کاری زمین ماند بسیج دغدغه آن را داشته و با هم افزایی و هم گرایی آن را به سرانجام برساند.

امام جمعه خارگ افزود: جزیره خارگ نقشی حیاتی و محرک در حوزه‌های مختلف در ایران اسلامی داشته است، آبادانی و پیشرفت جزیره زمانی رقم می‌خورد که استعدادها و نخبه‌های این جزیره کنار هم باشند و نقشه راهبردی این جزیره ترسیم شود.

جهاد خود کفایی در سیستم دفاعی کشور

فرمانده سپاه ثارالله خارگ در مجمع عالی بسیج جزیره خارگ اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در منطقه به درایت ولی فقیه در نظام مقدس اسلامی پی خواهیم برد.

سرهنگ سیروس حیاتی افزود: کشورهای مورد حمایت غرب به ذات استعمار و استکبار در طی روزهای اخیر پی بردند، ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس بدون هیچ‌گونه حمایتی فقط با اتکا به ایمان و رهنمودهای رهبری خود جانفشانی کردند و هم اکنون ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت منطقه بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: جهاد خود کفایی در سیستم دفاعی کشور سبب اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شد، ابزار رسانه‌ای جزیره خارگ در جهاد تببین نقش آفرین باشد.

سرهنگ حیاتی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها با روحیه جهادی و در نظر گرفتن جهاد تبیین و گام دوم انقلاب باید دست آوردها، توانمندهای انقلاب اسلامی را به عنوان یک نمایشگاه رسانه‌ای اطلاع رسانی کنند.

وی یادآور شد: با استفاده از. ظرفیت هیأت‌های اندیشه ورز در بسیج در حل مشکلات جزیره، خارگ به سمت پویایی سوق داده خواهد شد.

بزرگترین دست‌آورد این انقلاب بسیج است

رئیس مجمع عالی بسیج خارگ در مجمع عالی بسیج جزیره خارگ اظهار داشت: مهمترین و بزرگترین دست‌آورد این انقلاب بسیج است، در هر حوزه ایران اسلامی نیازی داشته است بسیج و بسیجی با اتکا به روحیه جهادی حضوری فعال و راهگشا داشته است.

مهدی باقری افزود: بسیج امروز در حوزه‌های علم و فناوری نقش آفرین بوده و با رویکرد علم محور در راستای گام دوم انقلاب در حال حرکت و توسعه در زمینه‌های مختلف است.

رئیس مجمع عالی بسیج خارگ تصریح کرد: جهاد تبیین امروز یک وظیفه است، باید دست آورده‌ای انقلاب اسلامی ایران به اطلاع عموم رسانیده شود، در حوزه هیأت‌های اندیشه ورز در جزیره با تشکیل گروه‌های تخصصی اقدامات مؤثر در زمینه راهبرد زیر ساخت این جزیره را صورت گرفته و طرح‌های متعددی تدوین شده است.

باقری خاطر نشان کرد: در زمینه حوزه فرهنگی و اجتماعی این جزیره نیز پژوهش‌هایی صورت گرفته و به زودی تدوین طرح‌های اجرایی آن به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار علی رزمجو مهدی باقری به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج خارگ منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر