شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۷۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح ترافیکی نورزی ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان ۱۴ فروردین ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ صادق مزارعی افزود: باتوجه به اینکه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ محدودیت و ممنوعیت تردد در محور‌های مواصلاتی به خاطر شرایط کرونایی وجود داشت، امسال پیش بینی حداکثری مسافر شده است که پلیس راهور استان با تمام توان به صورت شبانه روزی پوشش ترافیکی لازم را برقرار خواهد کرد.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر ادامه داد: پلیس تابع مقررات ستاد مقابله با کرونا است و هر تصمیمی که در این ستاد گرفته شود، نیروی انتظامی و پلیس راهور به عنوان یک دستگاه مجری نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: جلسه‌ای نیز جهت آشکارسازی نقاط حادثه خیز و در واقع آرام سازی جریان ترافیک در نقاط حادثه خیز با مجموعه راهداری و راه شهرسازی انجام شده است تا با رعایت قوانین و مقررات توسط مردم، شاهد نورز کم حادثه‌ای در سطح استان باشیم.
 
مزارعی بیان کرد: ساماندهی تیم‌های گشت، اعزام و پوشش ترافیکی براساس حجم تردد‌ها و میزان تصادفات درنظر گرفته شده است و در این زمینه با تمام توانی که داریم تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در کاهش تصادفات گام برداریم.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: یکی از نکات مهم در ایام تعطیلات نوروز، توجه و همکاری مردم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی است.
 
وی بیان کرد: بخش زیادی از موفقیت ما در طول ایام نوروز بستگی به میزان مشارکت و توجه مردم به قوانین رانندگی دارد.
 
مزارعی افزود: دوربین‌های بین راهی در دوماه اخیر با تلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه شده و چندین دوربین تصویری در محور‌های ورودی استان افزوده شده است.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر اظهارداشت: در استان همواره مشکل اساسی که در تصادفات داریم شدت آن بوده که ناشی از سرعت غیرمجاز و بالای خودرو‌ها است.
 
وی گفت: گناوه از شهرستان‌هایی است که همواره از حجم ترافیک بالایی بخصوص در ایام نوروز مواجه می‌شود که انتظار داریم هموطنان و مردم این منطقه نسبت به رعایت مقررات و قوانین رانندگی و حق تقدم عبور اهتمام جدی ورزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر