پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۷۰۲
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تاکنون، سه هزار و ۱۴۸ خانوار گردشگر نوروزی با جمعیتی معادل ۱۳ هزار و ۷۶۵ نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

به گزارش فکرشهر، محمدمهدی محسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  از این مجموع ، شهر دیلم و بخش مرکزی ۲ هزار و ۶۸۰  خانوار با جمعیت ۱۱هزار و ۷۰۰ نفر و شهر و بخش امام حسن با ۳۶۸ خانوار و جمعیت ۲ هزار و ۶۰۵  نفر بیشترین پذیرش مسافر نوروزی را داشته اند.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان دیلم بیان کرد: خدمت رسانی به مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و کارکنان دولت در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی گفت: ۲ پایگاه پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن فعال هستند و ۳۰ آموزشگاه در قالب ۲۰۰ کلاس به همراه  سالن های ورزشی تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهند بود.

محسنی اظهارداشت: باتوجه به شرایط کرونایی در دو سال گذشته و استقبال مسافران نوروزی، تمهیدات لازم  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی افزود:  مسافران از ۲۸ استان کشور در شهرستان دیلم اسکان داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد:  این شهرستان از استان‌های اصفهان با اختلاف زیاد و سپس همدان و چهار محال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد پذیرش و اسکان مسافر را داشته است.

شهرسان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر