دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۷۱۹
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استان پس از استان خوزستان بعنوان دومین استان کشور در ورود گردشگر و ازنظر ارائه خدمات مطلوب به مسافران بعنوان نخستین استان معرفی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یک‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران برنامه ویژه تدوین شده که این عملیات تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

 وی اضافه کرد: مسئولان و مردم استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به گردش‌گران و مسافران بسیج شده‌اند و تلاش می‌شود سفر خوب، خوش و ایمن مسافران در ایام نوروز رقم بخورد.

محمدی‌زاده یادآورشد: صنعت گردشگری دومین صنعت اقتصادی و درآمد زا جهان و منشا تحرک اقتصادی استان بوشهر است و کمک می‌شود زمینه رفاه و ایمنی گردشگران فراهم شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود همه مسافران به خیر و خوشی وارد استان بوشهر و با خاطرات خوش از استان خارج شوند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: ورود ۵۵۰ هزار خودرو، ۱۷۰ سفر هوایی و انتقال ده‌ها هزار مسافر وسیله نقلیه عمومی به استان بوشهر بیانگر گردشگر پذیر بودن این استان ساحلی است.

محمد هادی رستمیان افزود: با توجه به تعطیلی صنعت گردشگری طی ۲ سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا در دنیا هرچند تلاش شده بهترین خدمات به گردشگران ارائه شود اما به طور یقین کاستی هایی در این بخش وجود دارد که با آسیب شناسی تلاش ستاد خدمات سفر استان بر برطرف کردن این کمبودها است.

وی ادامه داد: تلاش برای تامین آب و برق پایدار، تلاش برای جذب اعتبارات و سرعت بخشی در اجرای پروژه های عمرانی، تلاش برای محقق کردن مصوبه های سفر و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای اجرای نهضت ملی مسکن بعنوان یکی از طرح‌های مهم دولت از جمله مهمترین سیاست‌های استان در سالجاری است.

رستمیان اضافه کرد: همچنین تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات بخش عمرانی استان بوشهر جذب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر