دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید نتایج اقدامات مسئولان برای عملی شدن شعار سال را به صورت ملموس ببینند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز یک‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید بعنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود:تنها با مشاهده آثار عملی اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال است که می توان ادعا کرد مدیران در تحقق شعار سال موفق بوده اند.

وی ادامه داد: بعنوان نماینده مردم با تمام توان در خدمت مسئولان استان هستم تا دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتغال و تولید دانش بنیان در حد شعار باقی نماند.

جمیری اضافه کرد: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب با نگاه حکیمانه خود شعار سال را برای ایجاد حرکت جمعی در بین مردم و مسئولان در حوزه تولید و اقتصاد انتخاب کرده اند و این وظیفه همه ما است که به صورت عملیاتی و اجرایی برای عینیت بخشیدن به شعار سال برنامه ریزی و عمل کنیم.

وی بیان کرد: باید آثار عملی این اقدامات در پایان سال برای مردم محسوس و ملموس باشد و خیرات و برکات آن را ببینند،

جمیری با بیان اینکه فعالیت در حوزه تولید باید با نگاه کارشناسی و آمایش سرزمین باشد گفت: استان بوشهر در حوزه‌های مختلفی مانند نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی و صنایع دریایی استعداد دارد و لازم است با اولویت بندی و زمان بندی دقیق برای بهره برداری مناسب از این ظرفیت‌ها در مسیر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اقدام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به ایشان تأکید کردیم که نگاه دولت به استان باید تغییر کند و امروز این اتفاق افتاده است و دولت در مسیر توسعه و پیشرفت استان بوشهر با ظرفیت ها و استعدادهایی که دارد گام  بر می‌دارد.

وی در خصوص پذیرایی از مسافران نوروزی در استان بوشهر ادامه داد: تلاش همه مسئولان و مدیرانی که برای پذیرایی و میزبانی از مهمانان نوروزی این استان در ایام عید برنامه ریزی و فعالیت ویژه داشتند ستودنی و قابل تقدیر است، این رسم مهمان نوازی ما بوشهری هاست که همه توان خود را برای خدمت شایسته به مسافران به کار می بندیم.

جمیری تاکید کرد: اما مسئولان باید همین طور که برای خدمت به مهمانان کمر همت بستند در طول سال نیز این توان و اراده را برای خدمت رسانی شایسته به مردم شریف استان حفظ و رضایت خاطر این میزبانان صبور جلب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر