دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۰۵
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای صنایع و تولیدکنندگان استان گفت: صنایع از ظرفیت‌های موجود در داخل استان بوشهر برای تامین نیازهای خود استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باید با هدف‌گذاری مناسب در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید طرح‌ها و برنامه‌ها با همین عنوان هدف‌گذاری شوند تصریح کرد: در استان بوشهر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت مناسب خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی در زمینه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سال جاری داخلی سازی کالاهای وارداتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به تصویب سند توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال از شرکت‌های دانش بنیان به لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر حمایت و برای توسعه آنها برنامه ریزی می‌شود.

محمدی‌زاده به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و… اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های خالی فراوانی در حوزه نفت و کشاورزی در استان بوشهر وجود دارد که باید حمایت شده و تولید آنها رونق بگیرد.

وی تأمین نیازهای صنایع در داخل استان بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان توان تأمین این نیازها را دارند و باید به صورت ویژه ارتباط دو سویه برقرار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر