جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۴۰
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حل مشکلات روستاها از جمله روستای بن بید بعنوان دورترین روستای شهرستان دشتی از اولویت‌های مدیریت ارشد این استان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در بازدید از روستای بن بید شهرستان دشتی افزود: راه دسترسی، حل  مشکلات حوزه  بهداشت، کمبود آب، ایجاد شغل و احداث مدرسه از مهمترین دغدغه‌ها و خواسته های مردم این روستا است.

وی یادآورشد: با کمک گروه‌های جهادی یک مخزن ۵۰ هزار لیتری برای حل مشکل تامین آب روستای بن بید شهرستان دشتی در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در زمینه اشتغال روستایی و خانگی، مشاغلی از جمله گلیم بافی و گبه‌بافی  فعال می‌شود و زمینه برای فروش محصولات تولیدی و درآمدزایی نیز تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی در ارتباط با جاده دسترسی نیز بیان کرد: مطالعه جاده دسترسی نیز انجام و پروژه از طریق شرکت گاز و یا از طریق ظرفیت استانی انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم راه‌اندازی و تجهیز خانه بهداشت روستای بن‌بید نیز گفت: راه‌اندازی خانه بهداشت و تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بزودی از این روستا بازدید و مشکلات  را مرتفع می‌کند.

وی افزود: آنتن‌دهی تلفن‌همراه و اینترنت نیز از دیگر مشکلات مردم روستای بن بید بود که استاندار قول مساعد داد که محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر