دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: عبدالکریم جمیری شامگاه پنجشنبه در نشست با فرمانده انتظامی دیلم با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه موسوی به دست سارق شرور مسلح ، نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه را بسیار مهم دانست و با قدردانی از تلاش پلیس در برقراری امنیت پایدار جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی باید ضمن اینکه حدود را رعایت می‌کند دارای اقتدار باشد، وقتی اشرار مسلح این گونه مأموران انتظامی را به شهادت می‌رسانند و متواری می‌شوند، اقتدار نیروی انتظامی تضعیف می‌شود.  

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مشکلات نیروی انتظامی ممکن است ناشی از کمبود اعتبار و نیروی انسانی مورد نیاز باشد تصریح کرد: لازم است با پشتیبانی مادی و معنوی دولت و مجلس از اقتدار نیروی انتظامی حمایت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون بکارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح گفت: در خصوص این قانون 2 دیدگاه وجود دارد، بعضی معتقدند ناهماهنگی‌هایی در اعمال و نواقصی در قانون وجود دارد و با توجه به اتفاقاتی که افتاده مجلس آمادگی دارد که در این زمینه اقدام کند، البته نیروی انتظامی باید در این خصوص کار کارشناسی انجام دهد و پیشنهادات خود را به مجلس ارائه کند.

جمیری باتأکید بر حل مشکلات جابجایی کالاهای ته لنجی در نقاط مختلف استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات جابجایی کالای ملوانی در استان، دولت در حال بررسی برای ساماندهی این موضوع است و امیدوارم چیزی که مصوب می‌شود مشکل‌گشا باشد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از امرار معاش مردم در شمال استان بوشهر از طریق کالای ملوانی است گفت: اکنون ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که باید برطرف شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی استقرار دفتر اموال تملیکی در بندر دیلم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: با پیگیری انجام شده مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان بوشهر، متعهد شد تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به راه‌اندازی انبار و دفتر اموال تملیکی در دیلم اقدام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل مسکن کارکنان نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: برای تأمین زمین ساخت 100 واحد مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی بندر دیلم از طریق مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر پیگیری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر