دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۳۶۶
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: رئیس شورای راهبردی پتروشمی‌های پارس جنوبی گفت: سال گذشته شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در راستای مسئولیت اجتماعی ۸۹ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه هزینه کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت نظری روز سه شنبه در نشست با مدیرکل و معاونان کمیته امداد استان بوشهر افزود: سرمایه‌گذاری این شورا در زمینه مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی از مشارکت در اجرای برنامه های هدفمند در راستای بهبود وضعیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت می‌کند.

نظری مسئولیت های اجتماعی را وظیفه دینی و شرعی شرکت‌های پتروشیمی عنوان کرد وگفت: در این شرایط سخت اقتصادی اگر بتوانیم گرهی از کار مردم و نیازمندان باز کنیم از هر عبادتی بالاتر است.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس جنوبی گفت: توانمندسازی و مشارکت با جامعه پیرامونی در اجرای پروژه‌های منطبق با اصول توسعه پایدار در عمل به مسئولیت اجتماعی در اولویت قرار دارد.

نظری ادامه داد: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سال‌های گذشته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و تامین ملزومات بهداشتی، تجهیزات درمانگاهی و بیمارستان ها و همچنین کمک به رفع نیازمندی‌های قشر نیازمند جامعه پیرامونی گام‌های خوبی برداشته است.

وی یادآور شد: همدلی و هم صدایی در مجموعه‌های پتروشیمی برای کمک به محرومیت زدایی و تلاش‌های کمیته امداد در این زمینه وجود دارد و امید می‌رود با همت همه مسئولان و با رویکردی که در حوزه خودکفایی مددجویان وجود دارد، روز به روز شاهد کاهش تعداد خانوارهای نیازمند و زیر پوشش نهادهای حمایتی باشیم. 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرنیز افزود: در یک سال گذشته اقدامهای خوبی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در شهرستان‌های جنوبی این استان انجام شده است و امید می‌رود با نگاه مثبت مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

محمد رضا میری افزود: در بین همه اقدام‌های عام المنفعه و خیرخواهانه شورای راهبردی، خرید ۲هزار دستگاه تبلت دانش آموزی، اهدای ۱۰هزار بسته معیشتی، مشارکت در احداث ۲۲۰ واحد مسکونی مددجویی در چهار شهرستان جنوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد:  در سال جدید با  همدلی و هم افزایی مضاعف مسائل و مشکلات جامعه محروم و نیازمند پیرامونی شرکت های پتروشیمی مرتفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر