دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۹۰۰
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: مراسم اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی منطقه خارگ در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این جزیره برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مراسم اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی منطقه خارگ با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون پرورشی و کارشناس بهداشت و تربیت بدنی اداره، مسئولین مراکز بهداشت و درمان شهر و صنعت نفت خارگ، روابط عمومی شهرداری، مربیان بهداشتی مدارس و دانش آموزان سفیر سلامت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خارگ ظهر سه‌شنبه در این مراسم گفت: فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی در حوزه‌های بهداشت فردی و عمومی، سلامت جسمی و همچنین سلامت روان تعریف می‌شود و فرد با انتخاب سبک زندگی سالم می‌کوشد تا آگاهانه در راستای بهبود سلامت خود، دیگران و محیط پیرامونش تلاش کند.

فاطمه ندیم زاده افزود: سفیران سلامت به عنوان پیام آوران بهداشت و سلامت، آموزش‌های بهداشتی را توسط مربیان بهداشت فرا می‌گیرند تا به دوستان و خانواده‌های خود این آموزش‌ها را انتقال داده و باعث فرهنگ سازی در زمینه بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شوند.

رئیس آموزش و پرورش خارگ، از همکاری و مشارکت مسئولین محترم بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ و شهرداری منطقه جهت پشتیبانی این مراسم تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر