يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۸۷
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بررسی و پایش تماس‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد از تماس های مردم این استان با سامانه تلفنی ۱۲۴ شکایت و انتقادهای آنها از نحوه تامین، پخش و عرضه کالاهای اساسی  و مواد غذایی و پروتئینی در بازار است.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: در ۲ ماه اخیر واحد پاسخگویی یکپارچه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیش از یکهزار و ۲۰۰ تماس تلفنی از شهروندان دریافت کرد که پس از ثبت در سامانه اقدام، به واحدهای مرتبط ارجاع شد.

وی افزود: این شکایت‌ها پس از ثبت برای رسیدگی به معاونت بازرسی این سازمان ارسال و در صورتی‌ که موضوع شکایت‌ها و انتقادها کالاهای اساسی باشد به بازرسی جهاد کشاورزی ارجاع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد:  براساس مصوبه هیات وزیران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر برگشت وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی  از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی، تامین، توزیع و نظارت بر محصولات کشاورزی ( مانند کالاهای پروتئینی، روغن، حبوبات، غلات، شکر ) در استان‌ها از سوی این سازمان انجام می‌شود.

صفوی اعلام کرد: اداره کل صنعت و معدن برای جلوگیری ازسردرگمی  مردم، تا زمان معرفی تلفن گویا از سوی جهاد کشاورزی، نسبت به دریافت و ثبت شکایت‌های شهروندان در زمینه تامین و نظارت کالاهای اساسی و مواد غذایی در سامانه ۱۲۴  اقدام و درخواست‌های ثبت شده را برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن بصورت مکتوب  به این سازمان ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین شهروندان با مراجعه حضوری به واحد پاسخگویی سازمان، در زمینه نحوه دریافت مجوز و شروع فعالیت صنعتی و معدنی و دیگر موضوع های مرتبط راهنمایی دریافت می‌کنند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد:  با توجه به بررسی انجام شده از معاونت بازرسی نظارت سازمان در ۲ ماهه گذشته بیش از یکهزار پرونده کشف تخلف صادر و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارسال شده است.

صفوی افزود: این وارد تخلف یا در تماس‌ها و مراجعه‌های مردمی مطرح و در بازرسی‌ها پیگیری و یا در گشت‌های بازرسی از سوی ماموران کشف شده است.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند سوال‌های خود را بصورت نامه، تماس تلفنی، صندوق صوتی، نمابر، پیامک، نامه الکترونیکی، درگاه اینترنتی، فضای مجازی و نرم افزار تلفن همراه با واحد پاسخگویی ۱۲۴ ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر