دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: باهدف ایمن سازی محور پر تردد سعدآباد –  وحدتیه، پروژه تعریض و بهسازی قطعه اول این محور به طول ۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه طول جاده سعدآباد – وحدتیه ۲۰ کیلومتر است اظهارداشت : تعریض و بهسازی قطعه اول این محور که به تازگی جزء محورهای شریانی نیز قرار گرفته حد فاصل شهر سعدآباد به روستای تل سرکوه در شهرستان دشتستان است. 

وی بیان کرد: ایمن سازی ، تعریض و بهسازی قطعه های  دیگر این محور در سه فاز جداگانه و هر کدام به طول پنج  کیلومتر اجرا می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: برای بهسازی و تعریض قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه می شود.  

وی گفت: محور سعدآباد - وحدتیه در فاز اول به عرض سه  متر تعریض، بهسازی و روکش آسفالت می شود تا تردد در این محور شریانی با ایمنی بیشتری انجام  شود.

 اخترشناس گفت: پیش‌بینی می شود در مدت هشت ماه آینده عملیات بهسازی و تعریض قطعه اول انجام و پس از آن روکش و آسفالت آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: باتعریض و بهسازی قطعه اول محور سعدآباد - وحدتیه راه دسترسی روستاهای واقع در مسیر و همچنین گلزار شهدای سعدآباد استاندارد و ایمن سازی می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر