چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۹۶۳
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: تقویت رسانه‌ها موجب ارتقا توان اطلاع رسانی خدمات و دستاوردها انقلاب اسلامی در جهاد تبیین می‌شود و از طرفی با مطالبه‌گری بحق و بهنگام زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات مردم و ایجاد فضای امید درجامعه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالله نجفی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه با موضوع جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت افزاری و نرم افزاری رسانه ها افزود: جریان رسانه ای نیاز به توجه ویژه دارد زیرا حال اقتصاد رسانه پیش از این بحران‌ها خوب نبوده و با وجود اینکه بیشتر فعالان این عرصه با نگاه خدمت وارد کار شده اند امروز فشار سنگینی را برای زنده نگه داشتن رسانه‌ها متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالان حوزه رسانه استان بوشهر از هیچ تلاشی در خدمت به نظام، انقلاب و استان فروگذار نبوده و نیستند براین اساس شایسته است متولیان امر نیز در حمایت و پشتیانی از این خانواده با تمام توان ورود کنند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با وجود تاکیدهای مکرر اما هنوز شاهد هستیم هر روز به وسیله ای برخی‌ها به دنبال انفعال اهالی رسانه هستند و باور داریم که هیچ خیانتی بالاتر از این در حق کشور نیست.

وی تاکید کرد: زمانی که یک رسانه به انفعال کشیده می‌شود کارکرد خود را از دست می دهد و نمی‌تواند منادی امید و نشاط در جامعه باشد.

نجفی یادآور شد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را باید ویژه دید و موضوعات این قشر نیز باید در اولویت امور باشد.

به گفته نجفی پیشنهادهایی به صورت رسمی برای صیانت و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه های تسهیلات، آموزش، بهره‌مندی نهادها از ظرفیت‌های بومی و تقویت این جامعه از محل مسئولیت‌های اجتماعی ارائه شده است و امیدواریم شاهد تحقق وعده مسئولان استان بوشهر باشیم.

وی درباره نشست هم اندیشی اهالی رسانه استان بوشهر گفت: نشست مدیران و نخبگان رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی در سال‌های گذشته به صورت فصلی برگزار می‌شد که با توجه به همه گیری و شیوع ویروس کرونا تدبیر مجموعه به کاهش چنین نشست هایی بود؛ با توجه به اینکه کشور از وضیعت بحرانی خارج شده بار دیگر این نشست ها نیز برقرار شده است.

نجفی اظهار کرد: امیدواریم در این نشست‌ها ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع های اساسی شاهد انسجام و اتحاد اهالی رسانه برای نقش آفرینی اثربخش در حوزه پیرامونی وظایف‌ خود باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر