يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۳۵۷
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: صدور اسناد مالکیت اماکن مذهبی استان بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا مقدم صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با پیگیری‌های مستمر و ارسال به موقع پرونده‌ها همراه با نقشه برداری‌های صورت گرفته از سوی اوقاف و امور خیریه، صدور اسناد مالکیت اماکن مذهبی در استان بوشهر تسریع یابد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با اوقاف و امور خیریه بیان کرد: شناسایی اراضی قابل سرمایه گذاری جهت ساخت مسکن محرومان از دیگر موارد مهم این تفاهم‌نامه است و باید به صورت جدی دنبال شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان خواست تا طبق برنامه زمانبندی شده، نسبت به تعیین تکلیف اماکن مذهبی استان اقدام کنند.

بسیاری از مساجد فاقد سند است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: متأسفانه بسیاری از مساجد و حسینه‌ها فاقد سند مالکیت هستند، که انتظار می‌رود بنیاد مسکن در این زمینه همکاری کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور تأکید کرد: مدیران اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده‌های اماکن مذهبی و ارسال به موقع به بنیاد مسکن جهت سرعت بخشی در صدور اسناد مالکیت اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر