سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۳۳
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

فکرشهر- مصطفی منفرد: رییس آموزش و پرورش خارگ، کنکور سراسری را بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و گفت: 110 داوطلب در آزمون سراسری 1401 در خارگ، با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش فکرشهر،  فاطمه ندیم زاده، آمار شرکت کنندگان در 5 گروه آزمایشی را، 52 نفر در رشته علوم تجربی، 10 نفر در رشته علوم ریاضی، 15 نفر در رشته علوم انسانی، 14 نفر در رشته هنر و 19 نفر در رشته زبان‌های خارجی اعلام کرد و گفت: از این تعداد 75 نفر زن و 35 نفر مرد هستند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون اظهار داشت: آزمون گروه هنر چهارشنبه هشتم تیرماه، آزمون علوم انسانی و علوم ریاضی پنجشنبه نهم تیرماه، آزمون علوم تجربی جمعه دهم تیرماه و آزمون زبان های خارجی شنبه یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش خارگ در ادامه گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مسئولین مرتبط و همچنین بازدید های مکرر از مکان برگزاری آزمون، تمام شرایط، مهیای برگزاری یک رقابت و ماراتُن علمی سالم و بانشاط است.

وی از هماهنگی با دستگاه های اجرایی منطقه، از جمله بخشداری، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره برق و همچنین شرکت پایانه های نفتی خبر داد و از کلیه مسئولین منطقه، درخواست کرد به منظور رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون، آمادگی کامل داشته باشند.

فاطمه ندیم زاده اظهار کرد: به حول و قوه الهی از صبح روز چهارشنبه هشتم تیرماه، رأس ساعت ۷ صبح درب حوزه برگزاری آزمون بر روی داوطلبان باز و در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه درب بسته می شود و آزمون به صورت رسمی راس ساعت 8 صبح آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس دار الزامی است تصریح کرد: همراه داشتن هرگونه وسايل ارتباط الكترونيكی و دستگاه حافظه‌دار ( از قبيل پيجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ... ) در جلسه آزمون حتي درحالت خاموش، به عنوان تقلب و تخلف تلقي شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش خارگ اضافه کرد: در حوزه امتحانی رئیس حوزه، ناظر، مراقب، رابط، منشی، خدمتگزار و نیروی انتظامی مستقر می شوند تا همه شرایط برای برگزاری کنکور به‌ گونه‌ای باشد که داوطلبان در نهایت آرامش و بدون هرگونه استرس محیطی، آزمون سراسری را سپری کنند.

ندیم زاده در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین شرکت کننده در این آزمون علمی مهم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنکوری سالم و توام با آرامش، زمینه ارتقاء سطح علمی فرزندان این دیار را فراهم کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر