جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: توسعه مراکز سیار پرورش فکری در روستاها و نقاط محروم کشور در راستای عدالت اجتماعی از سیاست های این کانون است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا دربوشهر افزود: از مجموع 912 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در کشور 90 مرکز سیار است .\n\nوی تصریح کرد: هم اکنون 50 مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال احداث و راه اندازی است که از این شمارامسال 12 مرکز راه اندازی و مابقی در سالهای 95 و 96 بهره برداری می شوند.
کد خبر: ۱۱۶۶۸
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: توسعه مراکز سیار پرورش فکری در روستاها و نقاط محروم کشور در راستای عدالت اجتماعی از سیاست های این کانون است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا دربوشهر افزود: از مجموع 912 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در کشور 90 مرکز سیار است .

\n\n

وی تصریح کرد: هم اکنون 50 مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال احداث و راه اندازی است که از این شمارامسال 12 مرکز راه اندازی و مابقی در سالهای 95 و 96 بهره برداری می شوند.

\n\n

این مقام مسوول یادآورشد: باتوجه به اینکه در نقاط محروم و برخی مناطق روستایی امکان راه اندازی مراکز ثابت وجود ندارد، مراکز سیار جایگاه مناسبی برای ارایه فعالیت های مختلف هنری در این مناطق محسوب می شوند.

\n\n

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اضافه کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و سایر فعالیت های فرهنگی و هنری از جمله فعالیت های مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

\n\n

حاجیان زاده گفت: پارسال 16کتاب الکترونیک، گویا و بریل توسط این کانون تولید شد و پرتال کودک و نوجوان نیز در فضای مجازی راه اندازی می شود.

\n\n

وی یادآور شد: توجه به فعالیت نجوم و رباتیک رویکرد جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

\n\n

حاجیان زاده گفت: درسفر رهبر معظم انقلاب اعتبار برای ساخت دو کانون پرورش فکری در سیراف و نخل تقی استان بوشهر اختصاص یافته است که با تامین نیروی انسانی زمینه راه اندازی این مراکز فراهم خواهد شد.

\n\n

وی صادر نشدن مجوز استخدام نیرو را از مهمترین مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و اضافه کرد: تلاش می شود با نیروهای موجود و یا با دیگر روش های قانونی نیروی مورد نیاز این مراکز تامین می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر