جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دانش آموز بوشهری مقام سوم هفتمین دوره مسابقه بین المللی ریاضی کانگورو را کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، هفتمین دوره مسابقه بین‌­المللی کانگورو با شرکت بیش از ۷.۵ میلیون دانش­ آموز در بیش از هفتاد کشور دنیا و نزدیک به ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز در پایه ­های اول دبستان تا دهم از مدارس ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: دانش آموز بوشهری مقام سوم هفتمین دوره مسابقه بین المللی ریاضی کانگورو را کسب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، هفتمین دوره مسابقه بین‌­المللی کانگورو با شرکت بیش از ۷.۵ میلیون دانش­ آموز در بیش از هفتاد کشور دنیا و نزدیک به ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز در پایه ­های اول دبستان تا دهم از مدارس ایران برگزار شد.

\n\n

طاهر یزدان‌پناه مدیر خانه ریاضیات استان بوشهر در این رابطه گفت: در استان بوشهر بیش از سه هزار دانش­ آموز در این رقابت علمی شرکت داشتند و سید علی بهنیاپور دانش­ آموز کلاس اول دبیرستان شهید بهشتی بوشهر موفق شد رتبه سوم کشوری را کسب کند.

\n\n

وی با تبریک این موفقیت به دانش آموز بوشهری، از زحمات اساتید و خانواده وی تشکر کرد و افزود: دانش‌آموزان دیگری که از استان بوشهر در این دوره از مسابقه حضور داشتند نیز با فاصله اندکی از نفرات برگزیده قرار گرفتند.

\n\n

مسابقات ریاضی کانگورو با شرکت بیش از هفت میلیون دانش ­آموز در هفتاد کشور دنیا برگزار شده که برای اولین بار تعداد سه هزار و ۱۵۵ دانش­ آموز بوشهری از پایه­ های اول تا دهم در این رقابت علمی شرکت داشتند.

\n\n

بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر