دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: باند دوم محور دالكی – كنارتخته به‌طول ۱۸ کیلومتر احداث می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر را با جدیت در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.\n\nوی ادامه داد: یکی از مسیرهایی که به عنوان یک اولویت مد نظر بوده است، محور گناوه به دیلم است که ساخت بزرگراه در این مسیر هم اکنون دارای بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و امیدواریم در سال جاری شاهد اجرا و تکمیل آن باشیم.
کد خبر: ۱۱۷۴۶
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: باند دوم محور دالكی – كنارتخته به‌طول ۱۸ کیلومتر احداث می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر را با جدیت در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از مسیرهایی که به عنوان یک اولویت مد نظر بوده است، محور گناوه به دیلم است که ساخت بزرگراه در این مسیر هم اکنون دارای بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و امیدواریم در سال جاری شاهد اجرا و تکمیل آن باشیم.

\n\n

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر دیگر محور ارتباطی مهم استان بوشهر را گناوه - برازجان عنوان کرد و بیان داشت: تکمیل این بزرگراه را با جدیت در دستور کار داریم که هم اکنون دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

\n\n

وی در ادامه به اجرای طرح باند دوم محور دالكی – كنارتخته اشاره کرد و افزود: این پروژه به زودی آغاز می‌شود که در طول ۱۸ کیلومتر اجرا خواهد شد و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

\n\n

به نوشته ی مهر، رستمی تاکید کرد: اقدامات اولیه برای مناقصه طرح باند دوم محور دالكی – كنارتخته انجام شده است و فردا مرحله اول مناقصه برگزار می‌شود و پیمانکار طرح مشخص می‌شود و تلاش می‌کنیم تا عملیات اجرایی هر چه سریع‌تر آغاز شود.

\n\n

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: راه یکی از مهمترین زیرساخت‌ها و زمینه‌ساز توسعه همه جانبه است و تلاش می‌کنیم تا محورهای مهم ارتباطی استان به صورت کامل به بزرگراه تبدیل شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر