يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۸۵۱
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات روکش آسفالت در محور ساحلی بوشهر-دیر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور ساحلی بوشهر- دیر در محدوده خورشهاب به طول هزار ۲۰۰ متر با اعتباری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: این عملیات در قالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی در محور شریانی ساحلی بوشهر به دیر به مدت دو ماه به اجرا در آمده است.

اخترشناس با توجه به اولویت راه‌های شریانی استان در برنامه‌های راهداری تصریح کرد: ویژگی تردد بالا و همچنین شاخص شریانی بودن راه‌ها از جمله اولویت‌های راهداری برای انجام اقدامات ضروری در راه‌ها برای کاهش حوادث و تلفات ترافیکی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: محور ساحلی بوشهر - دیر به دلیل اتصال بندر بوشهر به دیر و همچنین چندین بندر تجاری و صیادی دیگر از جمله بندر تجاری دلوار از محورهای پر تردد استان است که نیازمند توجه ویژه است.

وی بیان داشت: طرح ایمن سازی این محور شامل، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت در قطعات دیگری از جمله قطعه یک بردخون – دیر به طول پنج کیلومتر و قطعه دوم همین مسیر به طول ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

اخترشناس اظهار داشت: برای تکمیل قطعات یک و دو بردخون – دیر مجموعاً ۵۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر