يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۲۱۲
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی پزشکی در استان بوشهر باید تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر نقش مهمی در تولید و اشتغال‌زایی در کشور دارد.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر کمبودهایی وجود دارد که بخشی از این کمبودها مربوط به حوزه بهداشتی و درمانی است و می‌طلبد که از همه ظرفیت‌ها برای رفع این مشکلات استفاده شود.

امام جمعه بوشهر به ضعف‌های زیرساخت‌های درمانی و تشخیصی در استان اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کمبود دستگاه تصویربرداری پزشکی «ام آر آی» مواجه است، تصریح کرد: باید با تلاش تأمین اجتماعی در زمینه رفع مشکلات و کمبودها قدم‌های بیشتری برداشته شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: کارهای بزرگ و ماندگار در حوزه سلامت و درمان در استان انجام تا به یادگار از آن یاد شود و افراد به‌جای مراجعه به شهرهای دیگر، در استان خود معالجه و درمان شوند.

وی با اشاره به مهم بودن بیمه و درمان در جامعه بیان کرد: با توجه به مشکلات افراد بی‌بضاعت در تأمین و واریز حق بیمه درمانی به تأمین اجتماعی باید توجه ویژه به این گروه از افراد به ویژه زنان سرپرست خانواده انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر