شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۷۶
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تحصیل ۲۴۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید، گفت: مشکل تأمین نیروی انسانی و آموزشی در مدارس نخواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین نیازهای آموزشی استان بوشهر، تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های زیرساختی مهمی اجرا شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن ۲۷ کلاس مدرسه در استان بوشهر با افتتاح پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید، حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف استان بوشهر تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از ارسال ۱۸ کاروان تجهیزات دانش‌آموزی مورد نیاز مدارس شامل میز و نیمکت و صندلی دانش‌آموزی، صندلی و میز معلم، کولر و رایانه به نقاط مختلف استان خبر داد.

وی از هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس با همکاری آموزش‌وپرورش، نوسازی مدارس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خبر داد.

۲۳۳ هزار دانش‌آموز ثبت نام کردند

موحدی در مورد ثبت نام دانش‌آموزان نیز بیان کرد: از ۲۴۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر تاکنون ۲۳۳ هزار دانش‌آموز در سامانه سیدا ثبت نام کرده و حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز به خاطر امتحانات شهریور هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید حضوری خواهند بود، افزود: سفارش کتاب درسی توسط ۲۲۲ هزار دانش‌آموز استان ثبت شده که کتاب‌ها تا اول مهر به دانش‌آموزان می‌رسد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر عنوان کرد: در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۵ هزار معلم استان بوشهر آماده برگزار کردن کلاس‌های درسی هستند.

وی با بیان اینکه مشکل تأمین نیروی انسانی و آموزشی در مدارس نخواهیم داشت، تصریح کرد: هیچ کلاس درسی مشکلی برای تشکیل شدن نخواهند داشت و سال تحصیلی آینده را با کمترین دغدغه آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر