شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۷۷۹
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: حضور آگاهانه بازاریان در صحنه و همراه نشدن آنان با توطئه‌های اخیر، دشمنان نظام اسلامی را عصبانی و نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، غلامرضا حسن پور روز چهارشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر افزود: مهمترین هدف دشمن در اغتشاش‌های اخیر همراه کردن بازاریان با اغتشاش‌گران بود، اما اصناف برخلاف خواسته آنها و با وجود تهدیدهای دشمنان، با نظام جمهوری اسلامی همراهی کامل و مشهودی دارند.

وی با بیان اینکه بازاریان متدین نخستین گروهی بودند که انقلاب اسلامی را حمایت کردند اظهار کرد: در فتنه اخیر استکبار جهانی؛ بازاریان تهدید شده بودند که اگر تعطیل نکنند آنها را به آتش می‌کشند اما با هوشیاری بازاریان، دشمنان راه ر به جایی نبردند.

حسن پور گفت: در فتنه اخیر همه بازاریان پای کار بودند و تلاش‌های دشمن نیز نتوانست بازار و تجارت ما را برهم بزند چون اگر موفق می‌شد ارتزاق مردم دچار مشکل می‌کرد.

وی ادامه داد: دشمنان در توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون تلاش می‌کنند مدیریت بازار را در اختیار بگیرند اما تاکنون با هوشیاری بازاریان ناکام مانده اند و این بیانگر وجود بازار قوی و هوشمند است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: بازار نقشی مهم در آرامش جامعه دارد که در این راستا حمایت از اصناف و کسب و کارها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حسن پور با اشاره به اینکه دشمن نتوانست تجارت، اقتصاد و بازار ایران را  در توطئه اخیر به دام بیاندازد گفت: در راستای حمایت از کسب و کار، اقتصاد و اصناف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اضافه کرد: برای بیش از ۲.۵ تا سه میلیون واحد صنفی باید جهاد تبیین صورت گیرد در همین ارتباط حضور در کارگاه‌های تولیدی، رفع موانع تولید و کسب و کار می‌تواند تکمیل کننده جهاد تبیین باشد.

حسن پور همچنین وحدت حوزه و بازار را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید در این وحدت اختلال به وجود آید.

آینده جهان از آن بازارهای الکترونیک است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آینده جهان بازارهای بورس الکترونیک است این درحالی است که این بازار امروز در ایران در نقطه ابتدایی قرار دارد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: امروز جرقه هایی از بازار الکترونیک در ایران زده شده است اما باید دانست که آینده جهان غیر از بازار حقیقی به شکل بسیار جدی بازار الکترونیک است.

وی با بیان اینکه آینده جهان بازار، تجارت و بازرگانی الکترونیک است تاکید کرد: در شرایط تولید روز افزون و فراتر از جغرافیای ملی تنها بازار الکترونیک منطقه ای و جهانی است که می تواند پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: سیاست استراتژیک مدیریت بازار تا ۵۰ سال آینده باید تدوین شود و در این راستا سیاست مدیریت بازار به صورت دانش‌بنیان و دانایی محور مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر