شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۰۶۸
يکشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: فرماندار دیر با اشاره به مشکلات فراوان کشاورزان این شهرستان گفت: در دولت گام‌های خوبی برای رفع مشکلات کشاورزان برداشته می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، یونس باربرز ظهر یکشنبه در جمع کشاورزان بخش آبدان به منظور بررسی مشکلات این حوزه اظهار داشت: اینجانب با مشکلات حوزه کشاورزی آشنا هستم و با تمام توان مشکلات این صنف پیگیری خواهم کرد که در فصل برداشت گوجه مشکل کشاورزان شهرستان دیر حل شود.

فرماندار دیر ادامه داد: کشاورزان مشکلات فراوانی از جمله تسهیلات کم بهره، خرید تضمینی گوجه فرنگی و صادرات گوجه دارند و به زودی این معضل را به سمع و نظر حضرت آیت الله صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین حضرت آیت الله حسینی بوشهری خواهم رساند.

باربرز با اشاره به اینکه کشاورزان همواره در خط مقدم تولید هستند افزود: ۱۱ حوضچه پرورش میگو در سطح شهرستان دیر وجود دارد و در حال حاضر برداشت میگو از ۱۴ تن تا ۲٠ تن صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: این فرمانداری آمادگی دارد تا زمین‌های موجود در بخش بردخون و روستاهای جبرانی در اختیار کسانی که علاقه مند پرورش میگو هستند قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۳۴ هکتار زمین در بخش بردخون و هزار و ۸۰۰ هکتار زمین از روستاهای دمیگز تا جبرانی در اختیار علاقه مندان جهت پرورش میگو وجود دارد و ما آمادگی کامل داریم جهت پرورش میگو کمک کنیم.

فرماندار شهرستان دیر گفت: بندر دیر حائز رتبه اول صادرات محصولات یخچالی جنوب کشور شناخته شده است و همواره سعی دارم نیروهای شهرستان در تمامی حوزه‌ها به خصوص کشاورزی و آبزیان رشد کنند و ما از هیچ کوشش دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر