شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۲۶۳۳۳
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: جوانان باید نسبت به مسائل فرهنگی، هویتی به ویژه مسائل و موضوعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، وضعیت مقاوم داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید عباس موسوی نژاد چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی جوانان فعال در امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر ضمن تبریک پیشاپیش روز دانش آموز گفت: اینکه جوانان نسبت به مسائل و مشکلات شهر و استان خود در حوزه‌ها و زمینه‌های آموزش و پرورش و سایر موارد بی تفاوت نیستند، وظیفه شناسی آنها را نشان می‌دهد و به این درک رسیده‌اند که هیچ فرقی بین آنها و مسئولین نیست و همه آنها وظایف و مسئولیت‌هایی دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: در زمینه معاون پرورشی مدارس، باید فردی معاون پرورشی باشد که نسبت به موضوعات روانشناسی، اجتماعی و سایر موارد اطلاع کامل و جامع را داشته باشد تا بتواند با دانش آموزان تعامل داشته باشد و یک رابطه صمیمانه و دوستانه بین آنها برقرار باشد.

موسوی نژاد تاکید کرد: جوانان باید نسبت به مسائل فرهنگی، هویتی به ویژه مسائل و موضوعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، وضعیت مقاوم داشته باشند و تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند.

مدیر کل امور دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: جوانان ما باید هویت خود را در تمام شرایط و در همه جا و همه وقت حفظ کنند.

مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: ما تاکید بر مطالبه گری با راه و ادبیات درست داریم و تاکنون در زمینه فعالیت‌های اجتماعی نشست‌های مختلفی با مسئولین استانی داشتیم و خدا را شاکریم که تا کنون دستاوردهای بی نظیری را نیز کسب کرده‌ایم.

محمد رضا تنو گفت: هدف ما ترویج فرهنگ مطالبه گری است که جوانان بتوانند نکته نظرات خود را بیان و ارائه کنند.

وی تاکید کرد: هر کدام از اعضای امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر باید در سطح مدرسه، محله و یا شهرستان خود دوستان و اطرافیان خود را در تمام مسائل به ویژه مسائل و مشکلات اخیر آگاه کنند و یک رابطه دو سویه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر