يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۶۷۶
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: آئین افتتاح اردوی راهیان نور دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئولان استانی و محلی در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه صبح دوشنبه در آئین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزان و فرهنگیان استان بوشهر در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز شما دانش آموزان به سمت سرزمین‌های حماسه و نور راهی هستید که در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی همانند شما از پشت نیمکت‌های مدارس در لبیک به فرمان امام راحل (ره) به صورت خودجوش به سمت این سرزمین‌ها و میدان‌های حق علیه باطل شتافتند.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: با جانفشانی ها و رشادت‌های غیور مردان دفاع مقدس و دانش آموزان و فرهنگیان در جبهه‌های حق علیه باطل امروز امنیت و اقتدار در کشور برقرار است و این امنیت و اقتدار مرهون آن رشادت‌ها و شهامت‌های جوانان و نوجوان این سرزمین است.

وی گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت و مقاومت، تقویت ارزش‌های اخلاقی، انتقال روحیه ایثار و جوانمردی و آشنایی با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی است.

سرهنگ حاجی پور با اشاره به اینکه کاروان اعزامی شهرستان گناوه ۱۳۸ دانش آموز متوسطه اول و دوم است، گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای اعزام این کاروان‌های راهیان نور از همه لحاظ از جمله اسکان، غذا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب که سه روز طول می‌کشد، پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه به دانش آموزان یادآور شد: با توجه به اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده با رعایت همه دستورالعمل‌های خاطره خوبی را برای خود از این اردو رقم بزنید.

در این آئین ویژه برنامه‌های متنوعی با حضور مسئولان استانی و محلی و خانواده‌ها اجرا شد و ۱۳۸ دانش آموز با بدرقه گرم حاضران عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر